冷烟火

没事我会慢慢删掉的

你好这里是冷烟火,人有一点疯不介意吧?发疯文学,把这当朋友圈发了,真好

《The Magic Inside》自翻译 my little pony动画插曲


I'm here to show you who I am

请让我站在这里告诉你我的名字


Throw off the veil it's finally time

揭开面纱,最终时刻到来


There's more to me than glitz and glam oh whoa

浮华之下是更真实的我


And now I feel my stars align

星星连成一条直线


For I had believed what I was sold

曾经我总是跟随其他人


I did all the things that I was told

我只是完成别人交给我的任务


But all that has changed and now I'm bold

'Cause I know

现在是时候改变了,我变得勇敢

因为我知道


That I am just a pony

我只是一个平凡的人


I make mistakes from time to time

会一次又一次地犯错


But now I know the real me

但现在我终于感受到真正的我


And put my heart out on the line

我的真心显现


And let the magic in my heart stay true

请让我心中的魔法始终如一


Whoa whoa whoa whoa


And let the magic in my heart stay true

请让我心中的魔法始终如一


Whoa whoa whoa whoa


Just like the magic inside of you

就像你做的一样



And now I see those colors

我看见万千颜色


Right before my eyes

在我面前流转


I hear my voice so clearly

我是如此清晰地听见我的心声


And I know that it is right

我终于意识到这是正确的


They thought I was weak but I am strong

他们认为我的虚弱但这正是我的强大


They sold me the world but they were wrong

And now that I'm back I still belong

他们继续塞给我错误的世界

现在我回到了原点,我知道我仍然属于我


'Cause I know

因为我知道


That I am just a pony

我只是一个平凡的人


I make mistakes from time to time

会一次又一次地犯错


But now I know the real me

但我终于感受到了真正的我


And put my heart out on the line

我的真心显现


And let the magic in my heart stay true

请让我心中的魔法始终如一

Whoa whoa whoa whoa


And let the magic in my heart stay true

请让我心中的魔法始终如一

Whoa whoa whoa whoa


Just like the magic inside of you

就像你做的那样

Just like the magic inside of you

就像你做的那样

评论

热度(3)